Bing Ads

Den oversete spiller ved online annoncering! – Bing Ads

Bing Ads fungerer på mange måder ligesom Google Adwords, da det er betalt annoncering der fremgår efter søgninger, ligesom på Google.

Bing er langt hen ad vejen en overset spiller i Skandinavien, da Google har mere end 95% markedsandel og mange virksomheder derfor kun bruger Google Adwords, men hvorfor ikke udnytte potentialet i de resterende markedsandele? Konkurrencen er samtidig lav, og derfor er klikpriserne også betydeligt billigere.

Dertil kommer at mange virksomheder og offentlige institutioner, kun har mulighed for at bruge Internet Explorer eller Edge browserne pga. opsætningerne der hvor de arbejder, og søger de der gennem URL/Adresse feltet i browseren, da kommer søgeresultatet i Bing. Da det er Microsoft der ejer begge dele og derved har knyttet det sammen.

Hos Terzet har vi flere års erfaring med annoncering og markedsføring på Bing, og det er i samarbejde med dig, at vi fastlægger hvilke mål vi ønsker at opnå.

Du er mere end velkommen til at kontakte os, for at høre nærmere om mulighederne ved annoncering på søgemaskinen Bing.

KONTAKT OS - så giver vi en kop kaffe