YouTube

Nå ud til millioner af kunder med videoannoncering på YouTube

YouTube er den anden største søgemaskine i verden, og har mere end 1 millard brugere om måneden. Derfor generere siden også en masse trafik, og folk i alle aldre gør brug af tjenesten.

Annoncering med videokampagner på YouTube giver dig mulighed for at målrette dine kampagner mod alder, køn, tidspunkt på dagen, enheder (mobil, tablet, desktop) og geografi, så du rammer lige præcis den trafik (målgruppe) du mener er interessant.

Hos Terzet har vi eksperter ansat, der er certificeret i display og videoannoncering, og vi kan hjælpe dig med at komme godt igang, og gøre brug af de fordele der er ved brug af videoannoncering på YouTube.


Fordele ved brug af Youtube:

  • Mulighed for at målrette mod demografi og geografi.
  • Effektmåling på hvordan dine annoncer har performet.
  • Forskellige annoncerings former der passer til dit behov.
  • Du betaler kun når folk har set mere end 30 sekunder eller ser videoen færdig (alt efter hvad der indtræder først).
  • Visualisering af kampagner og budskaber.
  • Mulighed for at styrke dit brand via nøje planlagte videoannoncer.
  • Målrettet videoer til specielle kampagner.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Vi kan hjælpe dig med opsætning og målretning af kampagnerne, så du udnytter de muligheder og fordele der er ved YouTube til fulde.
Derudover giver vi dig en fuld rapportering om, hvordan annoncerne klarer sig i en nemme og overskuelige rapporter, hvor vi præsenterer de tal der er interessante og relevante for dig.

Fun facts YouTube

  • Mere end 1 milliard unikke brugere besøger YouTube hver måned.
  • Hver måned bliver der på YouTube set over 6 milliarder timers video – det er næsten en time for hver person på Jorden
  • Der uploades 100 timers video til YouTube hvert minut.
  • 80 % af trafikken på YouTube stammer fra lande uden for USA.
  • YouTube er lokaliseret i 61 lande og på 61 sprog.
  • Mobiltelefoner udgør næsten 40 % af YouTubes visningstid på verdensplan.

Kontakt os her